Tar mig en tur på cykeln med älskade Veronica i öronen

Har precis ätit upp middagen och kom på att jag har sovmorgon imorgon. Vi har foto på onsdagsmornarna men nu är våran kära lärare i Mallorca och cyklar! Inte alls avis... Och i måndags var han också borta och då skulle vi skriva upp oss på en lapp och sen skulle vi fortsätta med det vi höll på med. Och jag är nog alldeles klar med ögat-uppgiften så därför tar jag sovmorgon imorgon. Åker till skolan bara för att ha älskade webbdesing i typ 3 timmar, åååh <3333333333. Not...
Så nu tänkte jag ta en cykeltur runt varpan, tar med mig kameran ifall det skulle bli solnedgång (trots att vädret är jättemolnigt och tråkigt just nu) eller nåt annat fint. Vet inte riktigt vilken tid det blir solnedgång nu för tiden? Aja, see you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0