Strawberries + Mors dag

Mami köpte ju jordgubbar igår, och innan pappa kom hem (han sprang ju Stockholm Marathon, dutti papiii!) så cyklade hon ner till Handlarn och köpte lite godis som ett litet pris till honom. Och ja, jag åt godis! Inte mycket eftersom att jag inte ätit det på jättelänge, och då smakar det bara socker typ. Men choklad åt jag, mumsfilibabba!
Och eftersom att det är mors dag idag så fick mamma lite choklad av mig + lite läkerolsaker som är kvar från Idol hehe... Men det är bara hon som tycker om det så klart hon ska få det då :).
Nu sitter jag på mitt rum och snart ska vi rensa i hallen bland gamla mössor, vantar och halsdukar. Använder seriöst ingenting som ligger där nere, har ju allting i min garderob i mitt rum istället (haha fråga inte varför). Och sen ska vi åka och hämta farmor som vi ska äta lunch/middag med nånstans. Mysigt!

                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0