Show me how to Burlesque

Kort dag i skolan som vanligt på fredagar, detta var sista fredagen i skolan detta läsåret! Jag och Emma gjorde klart våran film, wohooo. Eller mest var det jag som fixade i Final Cut, fattar inte hur jag kunde allt egentligen? Haha. Har alltid varit Petter som gjort allting. Men I guess att jag tittade och lite fastnade i huvudet iallafall. Men Emma var asbra som DJ och high-fivare hihi.
Sen cyklade jag hem i regnet, köpte en Mors dag-present på Ica och sen cyklade jag hem. Cyklade hem vid elva och jag är fortfarande blöt... (Nej jag orkade inte byta tröja???).
Nu har jag precis sett klart på Burlesque, bra film det där! Chrisina Aguilera och Cam Gigandet är dööösnygga. Och Cher är 65 år och ser ut som högst 40.... O-M-G.
Nu vill jag att klockan ska bli dags-att-gå-ner-på-stan-och-möta-elin-tajm. Idag ska vi tjejer nämligen grilla i Roxnäs. Vi gjorde det för ett år sedan och det var så mysigt så då tänkte vi göra en till! Dock suger vädret lite mn det regnar ju inte just nu iallafall... Hoppas att det håller sig så. Filtar och paraplyn tas med ifall att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0