Shoppade loss lite på Siba och Ica Maxi

Inga skor fick dock följa med mig hem. Hittade först ett bar svarta med lite turkost, Reebok var märket och jag har sett många såna skor på Friskis. Men dom fanns bara i 38½ så då var dom för stora. Sen kollade vi på ett par andra som var i 38 som satt bra, tills jag satte på mig den andra skon som var askonstig vid hälen och kändes inte bra bara. Kasper hittade ett par iallafall! Jag och mor får kika runt lite i stan istället.

                                                     
                                                    
                                                     Genomskinligt men mer åt det vita hållet, Siba 99:-
                                                      
                                                      
                                   Genomskinligt men mer åt det svarta hållet (inte samma modell som den övre) Siba, 99:-
                                 
                       Nagellack, Ica Maxi 65:- (asdyrt men det är en av de 'nya' färgerna och detta märke är aaaasbra! Fans en kvar efter jag tagit denna också, hehehehe)
                                  
                                Assmart sak där man har alla penslar osv med sig, Ica Maxi 30:-


Kommentarer
Postat av: S

Jag köpte sånt där nagellack på hm igår, på rea för 39! :D och jaaa, isadoras nagellack is king! :)

2011-05-17 @ 21:27:54
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

hahha men ofta :((

jaaa, sitter som berget!!

2011-05-17 @ 21:36:59
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/
Postat av: bim

tur att mami betalade mitt ifs (a) hehehe

2011-05-17 @ 21:37:26
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0