SafeWhite

          
Detta fick jag på posten idag (äntligen!). Jag vet att jag inte alls är en sån här person egentligen haha, men vita tänder är så sjukt snyggt faktiskt.. Och nu när mina tänder har 'växt klart' eller vad man ska säga, så har dom blivit väldigt raka och fina. Dock är dom inte så vita som jag skulle vilja... Detta är inte permanent men det kostade bara en 50-lapp så jag tyckte det var värt att prova. För denna ynka 50-lapp får du alltså blekningsgrejs för två veckor. Deras hemsida hittar du HÄR om du vill prova du också eller bara läsa lite om det. Gud va reklamig jag låter fast jag inte ens prövat det haha, men jag ska ta före och efter bilder för att se om det fungerar eller inte. Annars håller jag mig till tandkräm som bleker istället, som har funkat lite för mig faktiskt. Fick bara en skena till översta tandraden, ifs så är det ju den man ser när man ler men fult om man ska liksom göra en grimas, fattar ni hur jag menar? Men... aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0