Roxnäsgrillning, igen!

Det började med att jag cyklade ner till stan för att köpa hamburgare + bröd och lite läsk + citroner. Sen väntade jag in Elin och vi satte oss på bussen till Sabinas place. Där hängde vi en liten stund innan Sandra kom, och sedan började vi gå nästan på en gång. När vi var vid själva vägen in till Roxnäs började det regnade, och sen blev det mer och mer. Men vi skulle ju till vindskyddet ändå så jag orkade inte ta upp mitt paraply. Men nej, det var det folks redan... Svennar och nåt-konstigt-språk-land med värsta vandringsryggorna. Men dom gick ganska snabbt och vi började grilla på en gång, eller ja Elin da grillmaster gjorde. Den ville inte alls först, men sen kom det några mediaettor som hade tändvätska som vi fick (låna?). Och då blev det bra och asgoda hamburgare, tack till Elin da grillmaster och till mig som köpte allt!
Sen började det regna mer igen och då kom det fler mediaettor (dom hade tydligen klassfest) som frågade om dom fick sitta med oss, ofc. Vi började snacka lite med dom och dricka lite mer och till slut blev vi ett ganska skönt gäng tyckte jag, haha!  Elin stack hem vid nio dock, men har man jobbat och stått typ halva dagen så förstår man. Och vi andra drog hem lite efter ett. Men klantig som jag är så kommer jag på halvvägs att mina nyklar är kvar där, så jag och Sabina gick tillbaka och där var dom. Phuu, tur att jag kom ihåg det iallafall! Hade varit gaaaaaaaanska så jäkla körd annars. Men sen orkade jag inte åka buss hem så jag ringde mora mi som kom och hämtade mig, tacksii :*. Tvättade av mig sminket, bytte om och sen la jag mig nästan på en gång. Har en liten väska att packa upp nu bara, och hämta cykeln på stan. Annars är det en fri dag och det känns asbra!
Jag och ni (hoppas jag) hejjar på pappa idag som ska springa Stockholm maraton!!
Förresten askul att vakna kvart över sju, superpigg! Nej inte så kul.... Bilder från kvällen kommer strax babys!

Kommentarer
Postat av: s

+citroner... haha typical bim ;)

2011-05-28 @ 12:52:54
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

sara: haha smakar ju blä annars tycker JAG :)

2011-05-28 @ 16:29:06
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0