Powernap

Stockholm igår var jäääättemysigt! Resan gick bra och sådär, dock när vi kom fram så var det dåligt väder och regnade lite. Men sen vid tovl-ett blev det strålande sol och varmt! Vi kollade affärer i Gamla stan och i city, där vi plattan osv. Förstår inte varför det finns så många H&M överallt??? Haha.
Jag, Sabina, Sandra och Emma åt lunch på Kungshallarna (tack iPhone för att du visade oss vägen hehehe). Ett asbra ställe där man kunde äta allt från pizza till kinesiskt, och ändå kunde sitta tillsammans och äta. Asbra!
Vi gick på Fotografiska museét och Moderna museét och det gick ganska snabbt så vi gick på stan mestadels. Jag hittade två saker inne på Cubus som ni får se sen.
Klockan sju gick bussen hem och då var alla lite övertrötta och skrattade åt minsta lilla, alla betedde sig som fulla haha asroligt!. Och vid tio var bussen i stan och det var dags att gå hem för mig. När jag kom hem tvättade jag ansiktet och la mig i sängen på en gång, fyfan va skönt det var att sova!! Inte så skönt att gå upp 07.00 dagen efter bara...

Nu har jag tagit en powernap på nästan 2 timmar, väldigt behövligt får jag säga. Jag ska kolla klart på sista säsongen av Heroes (har typ 3 avsnitt kvar iiiih) och sen hoppas jag att jag har vaknat till lite så att jag orkar fixa bilderna från Stockholm, håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0