Onsdag 11:e maj

Det var (eller är) aaaaaskönt med sovmorgon! Drömde nån asknäpp dröm som inte ens går att förklara, haha. Vaknade vid halv tio och gick upp och åt frukost. Gick upp på rummet och fixade lite bilder från igår. Det blev totalt 4 st (efter jag rensat), men ingen blev direkt asbra så vi får se om jag laddar upp dom sen eller inte. Tänkte börja med lite Frankrikebilder strax.
Och idag är vädret asskönt också, varmt och mysigt. Inne i datasalen där vi har webbdesign är det så dålig luft att det känns som om man är i en bastu. Det gick faktiskt väldigt bra på webbdesignen idag också! Jag och Sandra jobbade tillsammans, vi gjorde väl inte exakt som man skulle göra egentligen. Men det såg bra ut ändå tyckte vi. Och typ kvart i fyra så fick vi sluta. Jag satte mig ute med Elin, Sabina och Micke tills dom skulle dra till bussen, då cyklade jag hem - i linne och leggings. Åååååh så underbart!!
Och imorgon är det torsdag, äckellång dag (men vi har en liten sovmorgon! TJOHO) och sen är det fredag = party och slingförsök på moi!

                            
Detta håller vi på med på webbdeisgn... Php, html, putty, dreamweaver och allt vad det heter. Vi är inte bästa vänner direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0