Nothing suits me like a suit.

Hejsan hoppsan lillebrorsor! Kom hem för en halvtimme sen ungefär, och nu chillar jag med HIMYM innan jag och mami ska iväg till Friskis och träna. Det blir ett medel-styrka-pass = det jobbigaste. Ouchouch, kommer typ dö... Men det är så sjukt skönt efteråt (inte efter man har dött då, utan efter passet) så det är det värt!
Idag var jag och Sandra asduktiga på webbdesignen, men som vanligt ville det inte funka riktigt först men sen blev det bra. Vi pratade nästan ingenting eftersom att vi var så koncentrerade (eller? hehehe).
Sen på håltimmen fotade Sandra och Sabina lite i stuidon. Men sen stack jag, Elin, Micke och Rickard till Ica Maxi och köpte varsin plocksallad. Aaaasgottigotti!
Sedan gick vi tillbaka i blåsvädret och sen var det fotodags. Jag och Emma gjorde våra kontaktkartor och nästa onsdag ska vi framkalla våra stora riktiga bilder, ska bli askul å se hur det ser ut! Juste, har fotoprov på onsdag också... Skriver det mest här för att ni ska påminna mig och för att påminna mig själv. Det är nog det sista provet jag har innan sommarlovet? Jo, så måste det bli. Awesooooome!

                                             
                                
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0