Måndag igen

Idag var det en väldigt chill dag in da plugg. På webbdesignen gjorde jag och Sandra inte så mycket (=läs försökte men det funkade inte, så då gjorde vi ingeting). Vi tog rast i ca 45 minuter hehehe, Elin, Sabina och Rickard joinade efter ett tag. + att det var musik i caféterian så det var ju najs det med.
Sen hade vi håltimme, jag+Elin+Rickard+Micke stannade kvar medan Sabina och Sandra drog hemåt.
Vi pratade mest om stuf (haha minns inte vad), satt där till tolv då vi åt lunch och sen drog vi ner till Mediahuset och chillade där tills det var dags för lektion. Och på den fotolektionen är jag i princip klar med allt så jag retuscherade lite bilder på Hayden Panettiere. Det jag har kvar på foton nu är att framkalla mina och Emmas bilder som vi tog med mellanformatskameran, och en egen uppgift. Och det var bara att fota vad man vill typ. Stort eller litet, spelade ingen roll. Så det blir nog bra och lätt!

                                               
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0