Lördagge

Inte så mycket skrivande här inte. Men nu är iallafall alla bilder från Franrike uppe! Och då menar jag alla... tänkte bara visa er dom 'snyggaste' bilderna, men det är roligast att visa så mycket som möjligt tycker jag. Längtar tillbaka nu känner jag... Eller utomlands vill jag iallafall, avundsjuk på Kenza som är i Italien och några tjejer som jag har på fb har stuckit till Rhodos tror jag det var. Och dom har redan tagit sommarlov... Oj shit! Men det är inte alls långt kvar till sommarlov nu! Och nästa vecka blir det roligt på fredagen och veckan efter det är det Falukalaset och veckan efter det är det sommarloooooooooooooooooooov!!!

Idag har jag iallafall hängt tvätt med mamma, kollat på Rio (assöt film) och igår kollade jag på Gnomeo och Julia (också assöt film). Bara animerade filmer, men dom är bäst när man inte har något att göra, och inte vill titta på nån 'seriös' film hihi. Har lite andra filmer och kolla på också, och just nu tittar jag på Kvällen är din som förövrigt är ett jättesött program med min dilf Martin Stenmarck hehehehe (som kommer till Rix Fm Festival!!).

Nej nu ska jag nog poppa lite popcorn och välja vilken film jag ska se ikväll... Hm, i-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: s

stenmark är sjukt dilf!!! :D:D:D

2011-05-21 @ 22:00:53
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

sara: DET KAN DU GE DIG PÅ!!!!!

2011-05-21 @ 22:41:34
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0