Länge leve du min vän, du som alltid följt mig hem, nykter eller alldeles för full.

Det blev en kul kväll igår! Mest på slutet när vi drog till Rådis uteservering där våran matte/naturkunskaps lärare Mats var, hahahahaha fyfan vad kul! Han bah "Gå hem!! Ni är såhääär (visar med fingrarna) små!".
Jag och Elin handlade lite middag på ica först, sen åkte vi hem till Sabina och Eve. Där åt vi middag och började att dricka och fixa oss och allt annat tjejigt. Jag (eller Elin egentligen) plattade håret för första gången i mitt liv! Och jäklar vad långt det blev, det blev typ över tuttarna haha.
Vi lyssnade på musik och spelade lite drinkspel. Sen blev det busstajm men ingen var riktigt sugen på att åka än så vi stannade en timme till. Och kvart över tio gick vi ut till bussen. Det är ju 701an så det var bara att sitta kvar, asskönt. Men bussen åkte till stan och sen åkte den runt ett varv runt stan typ och sen tillbaka? Ingen klev av eller på hahaha, skumt...
Och till slut kom vi till Sara, Linn och Isabelles (snart) crib. Där var det fullt ös och vi kollade runt lite vilka som var där, var typ bara 94:or men alla var så snälla så :).
Minns inte riktigt hur länge vi stannade där men sen åkte jag, Sabina, Elin och Eve till stan och gick till Rådis uteservering. Vi tog ett bord och jag, Sabina och Eve tog varsin cider. Och sen ser vi Mats mitt emot oss, hahaha. Fyfan va kul alltså. Blir kul att träffa honom nästa vecka!
Ja vi var väl där en liten stund och sen cyklade jag hem. Haha det var inte lätt ska jag säga er... Men jag tog mig hem ändå! Jag tvättade av mig sminket och la mig nästan på en gång, kollade lite på tv och sen somnade jag. Vaknade aspigg kvart i nio typ. Och nu lyssnar jag på musik och vet inte alls vad jag ska göra. Ska nog packa upp lite från igår iallafall.
Tack för en trevlig kväll b-rudar! :*

           
            Bild på mig och Elin som Klara tog igår! Och jag var inte så full som det ser ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0