"Kolla mitt hål!"

När vi skulle åka till Frankrike hade jag mina leggings på mig, hade fått ett litet hål på vänstra låret. Tänkte inte mer på det men sen under resans gång blev det större och större eftersom att det är det skönaste plagget som finns typ. Och sen när vi kom hem så la jag i dom i tvättmaskinen och idag hade jag tänkt använda dom (vilket jag gjorde) i skolan. Men när jag sätter på mig dom så har det blivit världens största hål (typ). Hahahaha, kolla bilderna:

                          
                         
Ursäkta posen men det syntes bäst så. Hahahahahah shitpomfritt. Tror ni att jag köpte ett par nya på stan efter skolan? Ja, det gjorde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0