In da club jao, e ni med jao?

Kom precis hem från en blöt cykeltur från skolan och hem. Händerna blev så kalla och blöta att det gjorde ont, men efter ett tag försvann det. Och mina lår på byxorna är helt dyngblöta, såsom mina skor och längst ner på byxorna (vattenpölarjävlar...). Men nu är jag hemma och är snart torr! Bara lite av håret kvar.
Nu väntar jag och mamma på att bror ska komma hem så att vi kan åka till Ica Maxi och Inter Sport. Vi ska kolla på jumpadojjor till oss, och sedan köpa mat på Maxi, inte tvärtom alltså.
En rolig sak var att Kasper tydligen hade ringt till mamma och bett henne hämta honom eftersom att det regnade så mycket. Åååååh så töntig bror man har ibland... BE A MAN FOR GOD SAKE! Förresten så var sista lektionen idrott, vi spelade bränboll inomhus (ja det gick!) och vårat lag förlorade med ynka 2 poäng... Jag tyckte dock att vi var bäst ändå!

Och ikväll ska jag träna på Friskis pååå.... jaa, vågar nog inte räkna ut det men det för ett bra tag sen. Fick lite smått panik nu när det alldeles snart är sommar och bikinidags. Ska dock gå själv, men det ska nog gå bra. Det är ju inte alls lika mycket folk nu som efter nyår när alla ska göra sina 'nyårslöften' haha. Men önska mig lycka till så att jag inte bryter nåt eller gör nåt pinsamt. Tack :)

Kommentarer
Postat av: bina

Vaddå har du aldrig spelat brännboll inomhus förr???

2011-05-17 @ 16:58:28
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: sandra

hörruduru, det var faktiskt fyra poängs skillnad

2011-05-17 @ 17:33:02
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bim

sabina: nej, alltid varit utomhus!

sandra: det stod väl 122 - 124?

2011-05-17 @ 19:33:46
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0