I will never be your cornerstone

Tjenixen! Kom nyss hem från stan där jag, Eve och Sabina åt lunch och kollade runt i en butik (allting stängde ju vid fyra :( ). Vi åt på Maestro (vart annars dagen efter? hehe) och snackade om gårkvällen, visade lite bilder från varandras mobiler, förklarade lite för Eve om hur det var osv. Mysipysi!
Mamma har köpt jordgubbar idag, mmmmmmmm längtar redan tills jag får äta opp dom :)))

Nu ska jag kolla på The Hills som jag har laddat ner, första och andra säsongen. Har aldrig sett det förrut, men har hört så mycket om det så det är väl bara att börja glo! Ge mig sommar och sol förresten...NU

                            
                             Exakt ett år sedan idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

The hills är typ den bästa tvserien som skapats på denna jord!!!!!!!!! /saaara

2011-05-28 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0