I can't take it take it take no more. Never felt like felt like this before

Idag har det varit en mysig dag! Det började med att jag vaknade vid tio, gick på toaletten, när jag kom ut stod mami där och jag kom på att det var mors dag och sprang in på rummet för att hämta hennes present. Sen gick jag ut igen och gav henne chokladen och lite läkerolsaker. Varsågod bästa mamma!
Sen var alla vakna och alla åt frukost tillsammans, det var första gången på väldigt väldigt länge. Brur brukar ju äta typ vid ett-två annars. Men nu satt alla där, halv elva.
Sen hängde alla på sina rum ett tag, sen åkte vi till Borlänge och handlade på Ica Maxi. Och medan jag, mami och brur handlade där hämtade papi farmor. Sen åkte alla hem till oss och åt aaasmycket och god mat. Och till efterrätten (jag åt inget, stolt tjej!) visade jag mina bilder från Frankrike för allihopa (det var mest farmor som ville se).
Papi skjutsade hem farmor och jag och mamma tog en promenad runt Kålgårn. Först var det jättesoligt, sedan börajde det blåsa som bara den, sen kom regnet och sen kom solen så vi såg hela regnbågen - aaascoolt! Ingen av hos hade kamera eller mobil med oss så det sög ju...
Nu ska jag kolla på The Hills resten av kvällen och imorgon är jag ledig!! Torsdag fredag också, och det kommer bli en awesome helg och hoppas på toppenväder, kom igen nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0