FriskaaaaaaaaaaN

Det gick bra på Friskis, dock var Erik/ca bortrest så det var en tjej som hette Matilda istället. Men det gick okej ändå. Dock blev man så sjukt slut på slutet (haha) så när sista låten var slut hörde man hur alla suckade rakt ut, också säger Matilda "Vad bra att vi har en låt till nu!!". Aaaah, lite lack blev man, men jag kämpade på!
Mötte Emma när jag skulle hem också, hon blev så sugen när hon läste på min blogg att jag skulle träna haha. Tur att hon inte heller tränat på länge ;).
Duschade och fixade middag hemma och sen upptäckte jag att jag var ensam hemma. Mamma visste jag skulle bort, men brorsan har jag inte den blekaste om vart han har tagit vägen? Någon som har sett honom? Nähä, okej...
Nu ska jag dricka skiiiiiiitmycket vatten eftersom att jag fortfarande är törstig haha...

                            
                                 
                                  Jag på Friskis idag! Säger vi...

Kommentarer
Postat av: ema

fyfaaaan helt slut i benen!!! haha :D gymmade ben, sprang och härjade..

2011-05-17 @ 20:48:01
URL: http://emasundin.blogg.se/
Postat av: bim

ojojoj, duktig ema! :D

2011-05-17 @ 21:38:17
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0