Fredag den 13:e maj (!!)

Fredag den 13:e äre idag alltså. Än har inget hemskt hänt mig iallafall, har det hänt nån för nån annan? Haha hoppas inte!
Idag på rörlig bild jobbade jag och Emma med våran konstfilm faktiskt! Ingen av oss har aldrig hållt på med Final Cut, det har alltid varit Petter som fixat men nu vare vi. Men Petter hjälpte oss lite senare dock, men det behöver inte läraren veta :)).
Sen tog vi en paus med Petter, Rufus (som fyller 18 idag!) och Samuel (assöt liten praktikant typ). Vi lyssnade på dunka dunka och skaka rumpa låtar. Vi hittade en asskön låt som jag tänker lägga ut snart också, så sjukt skön.

Sen vid elva var dagen slut och jag cyklade hem. Solen tittade faktiskt fram då! Och nu skiner den lite då och då, men det regnar inte iallafall, wiiii.
Jag hämtade upp mamma och vi åkte ner på stan och jag gjorde synprövning som ska skickas till Örebro så att jag får övningsköra snart!! I sommar, då jeeevlar!
Och snart ska jag leta efter nåt att ha på mig till ikväll, mami ska slinga håret och sen ska jag väl packa lite och sen ner till stan för att möta upp Elin. Hoppas det blir en asrolig kväll för jag är aspepp just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0