Första sommardagen enligt mig!

Hade ju sovmorgon idag, men såklart vaknad jag tjugo i åtta och kunde inte somna om... Men låg kvar tills klockan ringde iallafall. Fixade mig, åt frukost och åkte till skolan.
På samhällskunskapen kollade vi klart på Snabba Cash och den diskuterade vi kriminalitet och sådär. Usch, gillar inte kriminalitet och maffia-stuf...
Sen åt vi lunch och sen hade vi idrott, brännboll utomhus! Det var aaasvarmt och soligt, väldigt somrigt. Dock hade jag svarta tjocka mysbrallor som jag höll på att dö i... Men vårat lag vann iallafall! Första 'halvleken' vann de andra så vi fick göra tio armhävningar, men sen fick dom andra göra det så det var värt det, haha. Tio är ju inte sååå jobbigt heller.
Sen cyklade jag hem och bytte snabbt till bikini och jag och mamma la oss ute. Vi skulle inviga våra nya solstolar, det var bara det att vi hade köpt en fel... Så jag fick inviga den och mami fick ligga på sin gamla. Vi låg ute i en timme och 40 minuter, fick lite färg iallafall.

Nu kollar jag på The Hills och väntar på maaaaaat, är hungrig som en varg! Ska nog gå ner och se vad kylen bjuder på.

 

SNART HELG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0