Fiskbensfläta

Idag på foton gick vi genom nästan allas ögonbilder, Martin tyckte att alla varit jätteduktiga med uppgiften och så, så det var roligt att höra! Emma började göra en fläta på mig också, en fiskbensfläta (som jag tycker är assnyggt) på mig. Det tog sin lilla tid, men jag älskar när nån håller på med håret så jag bara satt och njöt haha.
Sen slutade alla lite tidigare än vi ska egentligen, så jag, Elin och Rickard gick till Ica Maxi och åt lunch där. Jag köpte sushi, Elin&Rickard köpte sushi och en sallad (delade på allt). Micke fick nöja sig med snickers som delades ut lite här och var, jag erkänner att jag åt två stycken. Men dom var små! Oooooch dom är nästan det godaste inom chokladvärlden så jag kan ju inte säga nej till gratis snickers fattar ni väl...

                               
                               
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0