Får ingen luft, blir knuffad runt. Jag dansar men jag känner ingenting alls

Idag på håltimmen skulle jag gå med mamma på stan för att leta efter en väska och plånok (mamma sa att jag minst hade haft plånboken i 15 år, haha. Då är det kris! Min lilla ljusblåa sötnos...). Men hittade vi några då? Nej, såklart inte. Hittade lite annat istället! Och vi åt lunch på en av alla uteserveringar som öppnat. Vi beställde kycklingsallad båda två. Alltså det var såhääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket sallad och kaninmat och typ fem små kycklingbitar och lite pasta i botten. Det kändes som om jag åt och åt hela tiden men när jag var klar såg det ut som om jag inte hade ätit nånting, så mycket sallad vare. Haha, det var inte så gott faktiskt... Jag som var ashungrig.

             
             
              Klocka från JetSet Addiction, Ur&Penn, 398:- (mami pröjsa) + försäkring 80:- (jag pröjsa)
                              
                              
                               Örhängen från H&M, 50:-
            
             'Toppar' från Gina Tricot, 59:-/st

Köpte lite ljusare färg också, ska försöka mig på ljusa slingor nån gång denna vecka! Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0