%"@)#¤!

Angående rubriken så har jag tappat mitt busskort. Vet inte om det var på stan när jag gick runt där eller när jag skulle av bussen, så att det ligger kvar på bussen. Fittajävlakukbajsapa. Ursäkta, men fyfaaan. Har tappat två av mina busskort nu detta året, och innan dess tappade jag det aldrig. Men det är för att dom ligger i samma ficka som mobilen. Och mina busskort har en tendens att klistra sig fast på baksidan av min mobil och sedan trilla ner, typ. Och jag hör ingenting eller ser det aldrig, eftersom att ögonen är på mobilen. Men ååååh vad lack jag BLIR! Måste köpa ett nyss kort också, och det känns ju asdåligt... Fan.

Men jag hittade lite saker på stan iallafall (gör mig en gnutta gladare) som ni får se snart. Skolan var inte någe rolig alls, usch. Och det är dåligt väder och jag är asashungrig nu men det finns inget gott att äta, så denna dag suger. Förutom shoppingen då, hoppas jag. Allting kommer säkert att gå sönder bums. Aja, hejdå.


Kommentarer
Postat av: bina

varför har du det inte i andra fickan????

2011-05-05 @ 18:06:15
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

för att jag alltid har haft den i den fickan... :( Men ska nog börja ha den i plånboken så att den sitter fast i något.

2011-05-05 @ 20:28:22
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0