Edward Cullen och Jacob Black ♥ ♥ ♥ ♥

Har precis ätit tacos till middag så nu är man ju sådär lagomt mätt. Nu tänkte jag tvätta av mig sminkat och börja skruppa kroppen liten, tänkte köra på b.u.s ikväll eftersom det blir en liten utekväll imorgon! Känner mig alltid snyggast när man är brun, och alla här är ju bruna eftersom att dom hann sola när solen var här i Sverige (då jag var i Franrike med för mycket kläder så så att jag bara blev litelite brun på armarna :( ).
Och sen klockan nio ska hela familjen se på Twilight på ettan!!!!! Åh shit vad jag längtar!!!! Faast...Men ettan är ju en av dom bättre iallafall. Tycker det är lite kul att till och med brorsan ville vara med och kolla, haha. Han kollar aldrig på film med oss.
Jag måste se klart på Inception också, har typ en timme kvar och jag fattar väl typ sådär nästan ingenting, hehe. Men den är coolt gjord och snyggt filmad! Man är ju median...

Förresten så tänkte jag ladda upp lite Frankrikebilder imorgon! Har ju inte hunnit ladda upp några alls typ, förlåt. Men imorgon kommer det, det lovar jag er!

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0