Det är kö från gatan upp till hallen.

Kvällen igår blev asmysig och astrevlig, mycket bättre än vad jag hoppas på hihi!
Den började med att jag cyklar ner till stan för att möta upp Elin. Jag ser hennes buss precis när jag kommer, men hon går inte ut. Så jag skickar att sms "Vart eru??". Så får jag svar tillbaka "Hahahaha jag ska vara där om en timme??". Hahaha fan...  Men jag satte mig på en bänk och satt där, i prick en timme, utan att förflytta mig haha. Men det gick ganska fort faktiskt, såg några man kände igen och såg lite snygga bilar osv.
Sen satt jag, Elin och Emma Sjö och väntade på att våra bussar skulle komma. Dom kom och Emma Sjö åkte hem till sitt och jag och Elin drog mot Slätta.
Vi hoppade av vid Ica och jag, Elin, Sara och Sabina handlade middag - grillade kyckling, pommes, tzatziki och salladsingredienser (Sara gör en av dom godaste salladarna (?) btw!!). Det var aaaasgött och mättande.
Sen började jag att sminka Elin, och sen mig själv. Det blev väl ganska bra tror jag, haha. Elin såg ut som om hon hade blåöga innan man satte på dipliner och mascara, lite sjukt hur det kan göra så stor skillnad.
Sen drack Elin cider och vi andra drack lite groggar. Sen åkte vi in till stan och gick till Rådis på en gång. Det var inte så mycket folk alls så vi beställde varsin cider/öl (eller jag tog två cider på en gång hehe). Cidern var aasgod, xider raspberry blossom hette den, mums! Sen beställde dom lite mer och sen var det toadags, (då hade nån Simon satt sig vid vårt bord och börjat prata med Sara och Elin, sen började han prata med oss. Sen kom två/tre av hans kompisar och satte sig. Men det var bara Simon som pratade haha) och sen mer drickande och sen gick vi ut där dom precis hade öppnat idag. Det var jättemysigt med såna där värmelampor eller vad man ska kalla det. Bllev ännu lite cider där uppe och sen skulle Elin hem så jag och Sabina följde henne till bilen. Och sen kom vi tillbaka och då pratade vi mest. Juste, en från media som gick ut förra året kallade oss ettor.. Vilken tont. :( Vi bah "tvåor!!" haha.
Och sen gick vi till Maestro bara för att värma oss, men där inne var det asvarmt istället så då gick vi ut och jag gick till min cykel och cyklade hem sen. Kom väl hem vid halv två, tre kanske? Ingen aning haha. Tog en nattmacka som var aasagod, kollade på nån dålig film på fyran och tvättade av mig sminket och sen somnade vid tre eller efter tre nån gång.
Och idag vaknade jag först åtta, nio men sen vaknade jag halv elva!!! Det är rekord för mig, som fan haha. Gick upp och åt frukost och nu ska jag nog lägga mig ute i solen för en gångs skull, om det är varmt, men det sere ut å vara. Hare gott!

                            
                            Jag och Elin var på topp (och snygga) på Ica!
                            
                             Sabina var på topp på Rådiiis
              
            Trevlig kväll med trevliga tjejer! :*


Kommentarer
Postat av: s

äsch den där salladen är väl som alla andra? :)



taaaack för en trevlig kväll bimski! :*

2011-05-08 @ 21:54:18
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

men den är ju aaasgod hihi :)

TACK SJÄLV! <3

2011-05-09 @ 14:38:45
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0