But that's like chasing rainbows, and coming home empty

Igår tänkte jag att jag kunde vara uppe länge eftersom att skulle börja två dagen efter. Men självklart ligger jag i sängen ett tag, My name is Earl börjar vid tio. Kvart över tio har jag somnat tror jag, haha. Fail.
Men sån är jag, jag somnar när jag är trött hur tidigt eller sent det än är (oftast tidigt då). Och idag vaknade jag åtta och var aspigg. Men låg kvar till nio ändå, det goda med sovmornar - att få ligga kvar hihi.

Nu lyssnar jag på lite musik och borstar tänderna osv, ska nog snart titta på Tron Legacy. Igår såg jag på Trassel (på svenska eftersom att det är min Måns Zelmerlöw som pratar), och fysatan vilken glad/sorglig/fin film!! Ja, jag erkänner - jag grinade. Haha. Inte mycket men det kom en tår, bara för att dom på filmen grät så gråter jag också. Också när det är ganska mörkt i rummet, och tyst. Man fokuserar bara på filmen så att det känns som om man är med och tittar liksom, då kommer det tårar haha. Jag har nog grinat mer åt animerade filmer än riktiga... Det är ju sjukt. Haha. Men tack till Disney som gör så fina filmer!! <3

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0