37 + i solen!!

Åååh vädret idag är helt underbart, man blir så glad!! *happyface*.
Dock är det nästan lite fööör varmt, men jag ska inte klaga inte, det är wonderful. Har ju börjat cykla på heltid nu och idag när jag kom upp till skolan höll jag seriöst på att dö av värmeslag, haha. Mysigt att komma in och sätta sig med Elin och Micke och det droppar om en typ... Fast.

Dagen idag gick asfort! På multimedian fick man gå ut och jobba. Jag, Sandra, Sabina och Micke gick ut i solen och lyssnade på musik. Jag tog lite kort till ögon-uppgiften också. Sen körde vi en app jag har på min mobil, voiceplus tror jag att den heter. Den spelar in ljud, tex om någon pratar, och då kan man justera så att det låter som om en mus pratar eller om den ska prata baklänges. Vi fick idén om att säga våra namn baklänges och sen spelade vi upp det framlänges och det lät förjävla kul! Hahaha, började grina och allting.. Fystan vad kul det var, hahaha. Ni med iPhone måste testa den!
Sen var det skitsamhällskunskap där han babbladebabbladebabblade, sen hade vi nutidskryss och jag tror jag fick nåt slags rekord av hur många rätt jag fick iaf! Awesome.
Sen lunch och efter det idrott, då man skulle komplettera lite prov osv. Så jag och Micke gjorde varsina prov, och sen drog vi hem, typ vid kvart i ett. Så fort jag kom hem tvättade jag av mig sminket och satte på mig bikinin (för första gången detta år! Solade i linne+shorts förut). Det blev en timme på framsidan och en halvtimme på baksidan (skuggan från vårat gigantiska träd förföljde mig och sen fanns det ingen solningsplats kvar). Fick en rand av trosorna iaf, och benen blev ett snäpp brunare, wiie!

Nu tror jag att jag antingen ska ta en cykeltur runt Varpan eller redigera lite Frankrikebilder, har ju en del kvar att visa. Ha en bra eftermiddag! :)

                            
                             Osminkad, snäppet brunare Bim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0