20.15

Imorgonbitti klockan 06.00 går bussen till Stockholm, full med alla MP2:or. Och jag ska gå upp 04.20 eftersom att jag tänkte gå upp till skolan (tar väl en halvtimme eller nåt skulle jag tro). Och jag ska fixa lite frukost osv, också tycker jag att det är asskönt att vara uppe när inga andra är uppe. Hoppas att solen lyser imorgon så att det blir lite vackert att gå till skolan också! Om det regnar dör jag, haha. Vädret i Stockholm ska iallafall vara asfint imorgon! Awesome!
Ooooch nu har det nästan bara varit Frankrike bilder här ett tag så jag tänkte ta med mig kameran imorgon för att uppdatera lite hemifrån också. Eller ja, hemifrån och hemifrån... Svenska marker då!

Nu ska jag fortsätta se Klockan åtta med stjärnorna (typ som Halv åtta hos mig fast med kändisar, och alla ska laga mat så det tar en timme istället för en halvtimme.) och sen ska jag diska... Och sen äre väl bara att lägga sig i sängen och försöka sova så gott det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0