14.51

Idag har det varit en chill och bra dag. På multimedian gjorde jag klart min animering, synopsisen, bildmanuset och frågeställningen. WOHO!!!! Nog för att min animering sög, men wattahekk bättre än ingenting? Och jag kan typ inte ens flash så jag tyckte jag gjorde ett asbra jobb!
På naturkunskapen var jag och Elin klara så vi följde med ut när de andra gjorde sin uppgift. Efter det fick vi lunch och på samhällskunskapen pratade två tjejer i klassen om feminism och kön osv, asbra verkligen! Varför ska det vara sån skillnad på killar och tjejer egentligen?
Sedan var det sista lektionen, rörlig bild. Alla skulle ha ett videorum så jag, Emma och några till fick inga rum så vi ska göra färdigt allt imorgon istället. Vi slutar ju ändå vid elva så då är det chill om vi behöver sitta kvar liksom. Och det är det sista jag behöver göra, sen är det sommarlov för mitt plugg och min hjärna, yaay! Förresten så var detta riktiga torsdagen kvar i skolan denna termin! SJUUUKT

HIMYM is up next!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0