VeckoRevyn

Åkte tillbaka till skolan lite tidigare för att kolla på Ung Media, som var där och pratade i en timme typ. Vi fick en bok "Yttrandefri handbok i yttrandefrihet & pressetik för unga journalister". Fett lång titel haha.
Sen hade vi foto i typ en tio minuter. Martin babblade på om Reportageuppgiften tills på onsdag och tog frånvaro, sen var det slut för dagen.
Jag både gillar och inte gillar 38-bussarna från skolan. Jag gillar den för att jag missar bussen och jag måste gå hem (motion är alltid bra!), och jag gillar den inte för att jag missar bussen, kommer till stan precis när den går... Kvart i.

Men när jag kom hem så hämtade jag posten och där låg en VeckoRevyn! Tack Tyra Sjöstedt som gav ut 5000 st helt gratis :) Så nu ska jag läsa den, äta lite mellis och sen vänta på att jag ska dra till Friskis med Sara!

                         


Kommentarer
Postat av: bina

Åh tack, hade också fått tidningen men mindes inte hur jag hade "beställt" den, nu kom jag på, hihiih

2011-03-07 @ 15:54:17
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

haha varsågooood :))

2011-03-07 @ 17:36:30
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0