Varsågod

                         
Fick lite tråkigt här ett tag och gick ner och började diska, haha har aldrig hänt utan att jag behövt det.. Sen kom mamma hem efter att ha varit på stan och framkallat bilder (såg även att min önskelista var borta hehehehehehehehe). Hon åt lunch och vi kollade igenom bilderna, längtade tillbaka till Kroatien och Thailand. Men i vår ska vi ju till Frankrike, hoppas att det blir roligt och fint väder där!
Fixade även pappas bilbilder, han hade råkat ställt in kameran på M så allting blev jätteljust, och han visste inte hur man ställde tillbaka stackarn... Men nu har jag fixat dom så att det synns att det är en bil på än en stor vt stjärna typ. Dutti dotter jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0