Touch me, touch me. I'm just as human as a human can be.

Kom precis hem från stan med mami. Köpte lite hudgrejer, 'lite' örhängen och hårfärg!! Det kanske blir av idag om mami orkar, annars så får hon göra det i helgen :). Det var mest mörkbruna färger, i färgen som jag har men jag tror jag hittade något som ska funka. Dock var det toning, eftersom att jag inte riktigt vågar färga hela håret riktigt än. Ifall det skulle bli bajs.
Idag är jobbigaste dagen i skolan. Uuuusch... Men rörlig bild lektionerna är ganska roliga, hihi. Som ni ser i inlägget under ;)

Nu ska jag byta om och sen drar jag och mamma iväg till Friskis!

                             
                              Trött tjej, I need foooood!! Båda sakerna kommer ifrån H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0