Today I don't feel like doing anything, I just wanna lay in my bed.

Kikar på Heroes, väntar på att det blir friskisdags. Det är det mesta jag väntar på nu känns det som, hehe. Är nog lite träningsberoende :-)
Skickade in en grej till en som heter Magnus Sahlström, han håller i Idol 2011 eller vad man ska säga. Så den 30 april till den 3:e maj kommer Idol till Falun och då ska jag vara med! Jag ska inte sjunga dock, haha. Det hade ni velat va? Not... Näe vi ska vara med och typ kanske få ta kort på deltagarna, visa vart dom ska och sådär. Tänk om man liksom träffar/ser någon som kommer aslångt sen?
Det är lördag, söndag, måndag och tisdag så man missar ju lite skola, men inte mig emot direkt.

Och imorgon är det fredag, jag och bror ska gå och fixa leg till oss, ta kort osv. Jag vet att vi är fett efter..... Men det är ju ganska bra att ha ett sånt när man fyller 18 liksom ehe.

Och sen helg, sen måndag och sen födelsedaaaag!!

                                      


Kommentarer
Postat av: bina

varför göru ":-)" ??? så göru ju aldrig annars, bara på bloggen ibland



och så du bestämde dig för idol!!!!!!!! bra

2011-03-24 @ 22:42:06
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

haha jo för att för mig ser dom lite ut som en "hehe" gubbe eller vad man ska säga, bara för att dom har näsa..svårt att förklara. men puss på dig :*

IDOL HERE WE COME!!

2011-03-25 @ 16:55:26
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0