Thursday 3th

Nyduschad efter ett friskis pass med mor min. Men jag hade ätit lite för mycket nötter innan så jag fick världens håll på slutet, då det är som roligast och svettigast :( buhu.
Idag skulle jag egentligen lagat middag, men varken jag eller mamma är speciellt hungriga så papi får ta något själv (Kasper är på lan) så skulle jag fixa middag imorgon istället. Om jag är hungrig då, men det tror jag.

Imorgon är bara jag och mamma hemma så då tänkte vi åka skridskor på Runn igen. Men denna gång ska jag testa långfärdsskridskor. Åkte med mina vanliga konståkningsskridskor förut och det var jättedrygt, så papi fick dra mig mesta delen hihi :). Tur att dom hyr ut såna skridskor där!

 

Nu ska jag antingen kolla på tv, lyssna på musik, kolla på någon film eller gå ner och roa mamma, pappa och Zorro. Men först ska jag torka håreee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0