Tell me what's wrong, tell me have you met someone?

Idag hade jag mittbena för första gången sen lågstadiet typ. Då hade jag det hela tiden, men då vare ju mamma som fixade mitt hår hela tiden. Hon klippte det, tvättade det och satte upp det i söta toffsar osv haha. Men det kändes jätteovant och ena sidan ville inte riktigt, den ville tillbaka till snebenan haha.
 
Idag var Ofelias poesiorkester i aulan, det var ascoolt och hennes röst var helt underbar! Det var alltså som det låter, Ofelia läste dikter medan den lilla orkestern spelade lite fränt i bakgrunden. Egentligen så var det bara som som hade svenska b som skulle dit men det var nästan fullsatt så det kan det ju inte ha varit. Och i fredags sa våra klassföreståndare att vi skulle dit men ingen i våran klass går svenska b, vad jag vet? Och på rörlig bild kollade vi på en hemsk svensk film, Sebbe heter den. En 15-årig kille blir utslängd ur huset av sin mamma, han blir mobbad och hans mamma dricker. Ja, en sån film alltså.
Nu ska jag kolla på Heroes och sen ska jag och mami till Friskis. Hade!

           
           Töntig jag såg ut på sista bilden då... FOKUSERA PÅ HÅRET!

Kommentarer
Postat av: bina

poesi*

2011-03-31 @ 19:11:48
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0