Sol idag igen!

Men dock väldigt kallt på morgonen och i skuggan, imorse var det 15- när jag skulle gå hemifrån... Burr.

Sitter just nu och dricker min smoothie (likadan som jag köpte igår). Sparade sista klunken till nu så att jag inte skulle ljuga för er kära bloggläsare :) (hahaha).
På foton idag så gjorde vi inget intressant tror jag, eller jo dom har fått in ett nytt objektiv som alla kikade lite på. Typ ett fisheye fast ändå inte. Ja ni fattar väl. Not mohahaha.
Sen gick jag, Elin och Rickard till donken....ingen kommetentar, jo - ysch. Elin sluta tvinga med mig :( buhu.
Sen på webbdesignen satt jag och Sandra vid facebook och gjorde lite av det man skulle faktiskt! Fast allting blev asstort, men det får vi lösa nästa gång. Och efter en stund kom Elin och joinade oss, trevligt!
Efter skolan var slut åkt vi ner på stan och jag och Elin gick till Hemköp för att kolla om hennes Marabou Mango fanns där, men det gjorde den icke - ledsen Elin. Men min smoothie fanns där - glad Bim.
Nu blir det lite Heroes innan det är dags att skaka rompa med Sabina och Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0