@ Sabinas

Igår blev det en lång dag. Först till skolan, och sen ner på stan och åt sushi med Elin. Sen åkte vi till Kupolen för att kolla efter en skinnjacka till henne, men såklart hittade vi ingen. Eller jo, vi hittade en helt perfekt men den var brun, och hon ville ha en svart... Så det sög ju.
Men jag hittade lite saker faktiskt hehe. Två par örhängen och en skjorta, det kommer bilder när jag kommer hem. Typ ikväll om jag orkar eller imorgon.
Igår drog jag till Sabina och sen sov jag här, vaknade kvart över åtta och kunde inte somna om. Men nu har vi ätit lite frukost och Sabina står i duschen nu. Sen ska vi till Willys och handla lite tacosgrejer som vi ska äta tillsammans med Sandra och Elin! Och senare ska vi på bio, Hur många lingon finns det i världen? Vet inte om jag vågar se den... Tycker att dom där är lite läskiga... Men jag får väl hålla någon i handen eller blunda om det skulle bli för läskigt :)

Det snöade asmycket igår också, hela dagen nästan. Fysatan. Måste ha kommit en dec, om inte mer!? Men nu är det strålande sol och jag hoppas att allting smälter bort till min födelsedag, då blir jag glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0