Red red wine, stay close to me.

Hejhejhej. Förlåt att det inte blev någon bloggning igår efter träningen, men vi körde ett och ett halv pass - ganska trött sen. Och sen gick jag hem, åt, duschade och sen låg jag i sängen hehe.

Idag var det en ganska chill dag i skolan, chattade på den där chattsidan jag visade er förrut. Sen kollade vi på en intressand (!!!!) dokumentär på samhällskunskapen, och på idrotten skulle inte vi byta om utan vi pratade mest och så. Vi hade Ergonomi om någon av er vet vad det är :-)
Efter skolan gick jag och Sabina in på ica, jag var sjukt frukt sugen så jag köpte lite kiwi, banan och en smoothie med jorgubbar och persikor - sjuuuuukt god. Ni måste testa!! (Det var visst banan och apelsin i också)
Tänkta sitta ute på balkongen men den var ju full med snö så jag sitter på mitt rum med öppet fönster istället, haha.

                                                                     

Kommentarer
Postat av: s

vi har läst om ergonomi en hel jävla skoldag i ämnet hotell, tro mig jag vet vad det är:(

2011-03-15 @ 16:38:06
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

åååååh kul :)))

2011-03-15 @ 17:00:20
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0