Onsdag

Kom hem för en stund sedan och nu sitter jag här och äter chips..... Och till lunch blev det ostbågar.. Det är nog bäst att någon kommer hit och tar allting ifrån mig för annars kommer jag att upp allting idag säkert!!

Idag på foton så gjorde ingen nånting, eller jo facebook. Martin (the teacher) hade cyklat och skarapat upp händerna igår så han skulle till sjukan. Så det var ju en väldigt nödvändig lektion. Jag åkte ner på stan och bytte två berlocker till dom jag ville ha (vingen och korset) och sen köpte jag plastskydd till iPhonen. Till både fram och baksida, men jag tror framsidan räcker. Sen ska jag nog köpa något billigt och bra skal om jag hittar något.
Sen gick jag hem och då var far hemma, men han skulle sticka nästan på en gång. Därför kunde jag sitta på mitt rum och äta ostbågar... Hm.
Sen kom han hem och jag fixade Spotify Premium till mobben!! Fett glad chey.
Och sen åkte jag tillbaka till skolan och hade webbdesign, där vi gick igenom Photoshop. Vilket jag redan kan väldigt mycket av, en mycket onödig lektion igen. Men det var ju första lektionen med den nya läraren så det var väl bra att vara kvar och lyssna på honom ändå. Lära känna honom lite eller vad man ska säga.

Nu har jag lite bestlutsångest om jag ska träna klockan 18 eller skaka rumpa 20.00. Har ingen som följer med mig, men kanske mami, men hon svarar på sms typ en dag efter så det får vi se hur det blir med det... Annars tränar jag lite hemma. Haha det var sjukt längesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0