Onsdag 9:e mars

Elin stack nyss, hon kom hit och åt en morot och lånade deo. Vet inte om jag fick skriva det men det gör jag ändå hihi :)
Nu ska jag byta om sen är jag så duktig så jag går till friskis och gör ett medelpass helt själv eftersom att alla är sjuka eller inte orkar... Trist som satan!

Dagen har sett ut nåt sånt här:
- På foton pratade läraren aaasmycket, sen såg vi på en film i 52 minuter. Var nära att gå fram och spola fram flera gånger (läraren var inte där när vi såg den alltså).
- Vårat månadsförbud på McDonalds gick ut idag så vi gick dit och åt. Elin hade 2 för 1 grej så vi tog varsin McFeast. Var inte alls lika gott längre... Vill bara uppmana om att det bara var jag och Sabina som höll löftet!!
- Webbdesign där vi gjorde klart det vi skulle göra på typ tio minuter. Fast man skulle säkert göra något mer men det hörde inte vi :). Jag hittade en rolig chatt och skickade till Sandra, så där satt vi och chattade. Både med varandra och med några randoms. CHATT

 

20 dagar kvar till 18 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0