One week.

Kom precis hem efter en liten 'promenad' på stan med Elin, Sandra och Sabina. Vi ville inte vara med på gympan riktigt, så då skulle vi ta en promenad och inte komma tillbaka, haha. Så då åkte vi buss ner till staden, köpte glass (jag köpte nötter) och satt i solen (och i blåsten...) och chillade en stund.
Sen tog vi en promenad i stan, kikade i lite affärer och så. Gick till Kicks och luktade på Escadas nya, åååh. Sprutade på mig den och sitter och luktar på den nu, mmm (haha misstolka inte!).

Och nu sitter jag och äter lite mellis - turkisk yoghurt med allbran och lite av nötterna. Yumyum. Ska hoppa in i min One Piece innan det är Friskisdags. Sabina kommer lite tidigare så vi ska beställa tid på Lust och fägring, håltagningsdags snart!

Om en vecka är jag 18 år...! Shitpomfritt.

                           
                            Tattoo made by me on the samhällskunskapslektionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0