Monday 21th

Nyduschad och nypyamasad, haha? 'Nyduschad' har blivit första ordet väldigt mycket nu... Men jag, Sabina och Sara var på ett medelpass idag. Det var jobbigt, det kände jag, men jag blev nästan inte ett dugg svettig. Beror detta på att jag orkar mer nu eller att jag tog i för lite (vilket det INTE kändes som!!)? Hm.. Wellwell.
Skola då, Webbdesign först och läraren kom inte förens halv tio. Vilket han tydligen sagt till två tjejer, men inte till resten.. Dumbass. Sen hade vi långt hål så jag och Sandra stack hem. Jag åt spaghetti med köttfärssås som blev kvar från igår när jag gjorde den. Våran snickare var där, och sen kom pappa. Så vi åt alla tre i köket, hihi. Sen svarade jag på frågorna i två inlägg under, och sen var det dags att sticka till bussen.
På foton visade jag och några till våra Reportagebilder, jag och Emma fotade i studion med mellanformatskameran (haha vi flummade som satan, men det blev nog några bra ändå!), sen lånade jag en macrolins till bildserie-uppgiften vi har nu. Det blev några bilder på Zorro, ni kan få se några sen. Det är så bra att man har en modell som alltid ställer upp iallafall :)

Nu ska jag chilla lite p innan 2½men börjar, och sen Nu blåser vi Sverige, tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0