Lööööörday

Idag åt vi lunch på ett blatteställe som hette Werners, som inte alls lät blatteaktigt. Haha förlåt alla blattar :*
Vi hade såna där kuponger igen, 2 för 1 som vi använde, alla utom jag (vi var 5 st) så jag fick en capriccosa istället, aasgod! Och jag blev inte ens mätt när den var färdigäten? Nog för att pappa och Kasper hjälpte til lite då, men ändå? Blir alltid asmätt på pizza...
Sen åkte vi hem till farmors place där Stig väntade (farmors boyfriend eller vad man ska säga haha) och bjöd på fika, men jag åt eller drack ingenting, stolt!

På hemvägen kom vi på lite saker som vi skulle behöva handla så vi svängde in på City Gross, och vilka ser jag där då? Jo både Elin och Sandra! Fast jag tror bara Elin såg mig? Hon höll upp en Marabou mango, haha stolt tjej!
Och nu drar mor och far snart och jag har laddat ner 4 filmer, nej jag har köpt 4 filmer menar jag hehehe. Black Swan, Duo Date, Love and other drugs och Titanic (kan man kolla ikväll och grina lite, snyft). Också är det ju Melodifestivalen andra chansen ikväll, så jag kommer inte få tråkigt ikväll iallafall! Ska göra middag också, men det är bara kul så det gör jag gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0