La, la la la, la, la la la

Kom hem från farbror och faster (och några till) för en stund sedan. Spillde turkisk yoghurt på One Piecen så jag tvättade den för hand eftersom att mami inte visste vilken färg den skull tvättas i. Så nu hänger den på tork så fint i duschen.
Hos Bosse och Ulla var det jättetrevligt! Det var våran familj, farmor + hennes pojkvän, kusin, kusins tjej + deras barn, Ullas mami och Junior, haha japp han heter så! Vet inte vad man ska kalla honom riktigt, alltså för Bosse och Ulla tar hand om honom eller nåt sånt.
Och kusin hade den nya iPaden så vi lekte med kameran där och PhotoBooth och gud vad vi skrattade. Hahahah grinade en gång faktiskt. Om jag får en iPhone och laddar ner så man kan leka med det där kommer jag defenitivt från magrutor av allt skrattande, haha.
Dom bjöd på smörgåstårta och kladdkaka med grädde + marränger till efterrät. Men jag åt bara en bit smörgåstårta, jag blir så mätt av smaken av smörgåstårta, lite mäktigt för min del men räkorna vad goda hihi :)

Känns lite ovant att klockan ändå är halv åtta och det är ljust ute... Och att gå upp en timme tidigare imorgon... Men man blir ju van efter ett tag. Två dagar till min födelsedag förresten... SVÄLJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0