Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där

Sitter och äter lite casheeeew som jag köpte på Rusta när vi girls var där. Köpte också lite solpuder, läppcerat och två stycken fleecefiltar i mörkröd och svart. Sabinas snälla mami ska sy en One Piece av dom till mig, kalas!

Angående håret så har det typ blivit lite brunare/mörkare. Och ibland så är det lite rött i också, vilket jag gillar! Men det är typ bara jag som ser det känns det som... Det syns lite mer när jag har det uppsatt tror jag, och när jag är i solen. Men annars inte så står skillnad nej, men jag tyckte det blev assnyggt ändå nu när jag vant mig. Blev ju lite sur imorse när det inte var ljusare, men då måste man ju bleka det sa Sandra till mig idag... Och det sög ju haha.
Skulle vilja ta en bild men det syns inte ett skvatt i kameran så ni som vill får se det IRL isället :-)

Och ute lyser solen och massvis med snö och is bara rinner iväg - lovely!

Jag visade mamma våran rörlig bild film och hon började gråta lite, hahaha. Hon sa "den var ju så gullig"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0