I wanna celebrate and live my life, saying AYO.

Kom hem för en stund sen. Käkade precis upp min mellis, jordgubbsyoghurt med müsli - gotti!
Idag på foto fick vi en uppgift, småfolket. Ja vi skulle alltså fota oss själva och sen skulle vi förminska oss i PS så det såg ut som om mini-Emma satt på min fot, haha askul! Skulle lagt upp lite bilder på bloggen kom jag på nu... Men vi ville mest bara sluta så vi gjorde allting snabbt, skickade till läraren och sen drog vi. Jag, Sandra och Sabina drog hemåt och när jag kom hem så var städarna här, men som tur var så var dom nästan klara när jag kom. Känner mig så dum när dom städar och jag bara 'ser på' eller vad man ska säga...
Öppnade kylskåpet men där fanns det inte mycket till lunch, så det fick bli en Billys (tur att jag inte äter det så ofta längre) och de sista nötterna från igår. Kollade på ett avsnitt av Hereos, gick in på snyggastchatten och råkade fastna där till 12.53, och jag skulle ta buss 01 från stan. Hehe lyckat. Men jag tog 21 istället, som var väldigt tidig så jag kom inte sent eller nåt heller. Najsbajs.
Och på webbdesignen var det bara folk från våran klass + en B:are. Jag och Sandra kämpade jätteduktigt med våra hemsidor, trots att det var sista lektionen med Pär idag så ska det vara klart 1:a maj. Och eftersom att vi har MUM med honom två gånger i veckan så är det ju chill, wie. Gick så bra idag att en stor sten lyftes från mitt bröst, puh. Bara MUM-stenen kvar nu... Ojojoj. Ska verkligen jobba gärnet imorgon nu när jag var så duktig idag! KOM IGEN NU BIIIM!!

Ikväll blir det ett till Schlagerpass på Friskis, kommer var död när jag kommer hem... Så drygt var det.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-23 @ 19:12:26
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0