I can count on you like four, three, two

Inte så mycket blogging idag pga av jag inte har gjort något intressant alls idag... Skulle ju åkt skridskor med mora mi, men det regnade ett tag, men sen kom solen men då var jag inte lika sugen längre (plus att jag höll på med Thailandbilderna) så mami stack iväg själv.
Sen när jag blev klar med bilderna började jag titta på Hancock och ska se fortsättningen nu, ganska bra faktiskt! Lagade middag idag också, lax+räksås med spaghetti - mycket uppskattat! Förutom av brorsan då, men han äter ju inte allt tyvärr.

Imorgon ska hela familjen luncha med farmor i Borlänge och sen kanskekanske vi ska bort på middag sen, men jag är inte alls så pepp på det så jag hoppas att det blir familjemys med kött och potatis hemma istället :) Förlåt Skoglunds!
Men jag hoppas att ni har en trevlig fredagskväll med någon bra film osv, puss!

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0