Hon kommer med solsken till mig

            
             Sabina som chillar ute på hennes balkong

Idag när jag kom till skolan så hade vi ingen första lektion, webbdesign på typ tre timmar. Har tänkt på att det har hänt någon mer gång då Sandra har varit lite försenad, Sandra bli mer försenad!!
Sandra åkte hem och jag åkte till Sabina (vars lärare också var hemma med barn, knäppt?). Först satt vi inomhus i soffan och pratade och lyssnade på musik, men sen kom solen fram och vi förflyttade oss ut i den. Och fysatan vad varmt och skönt!!!!! Där satt vi i typ två timmar och snackade, lyssnade på musik, solade och åt lunch. Ett av ämnerna var framtiden, Sabina ska på bartenderutbildning på Grekland nästa år i Augusti och jag blev gaaanska så sugen. Shitshitshit. Också ville vi att vi i vårat tjejgäng skulle åka utomlands snart också, sola och bada i piña colada helt enkelt.
Sen åkte vi tillbaka till skolan och jag hade foto i ja typ en timme, jag var klar så jag visade mina Reportagebilder. Jag var rädd att jag inte hade allting på bild, men det hade jag. Så jag slutade efter jag hade visat honom dom. Och ikväll blir det Friskis med Sara och Sabina, grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0