@ home

Sådär, nu är jag äntligen hemma! Känns konstigt att inte varit hemma sen igår vid fyra.
Idag åt vi brudar tacos hos Sabina, fett gott. Och sen stack vi till stan och såg på bio - Hur många lingon finns det i världen? Trodde inte att den skulle vara så mysig och söt som den faktiskt var, och jag var inte alls rädd för dom! Om dom skulle gå omkring här skulle jag inte alls vara rädd, men jag är rädd för dom som finns här i Falun. Dom är faktiskt lite läskiga... Haha. Men den var jätterolig och skön, ni måste faktiskt se den!!

Nu sitter jag i min OP i min säng och det är iiiinget kul på teve, och jag är inte trött alls. Men om jag kryper ner i sängen så blir jag det säkert. Så det ska jag göra, snart. Imorgon får ni bilder på det jag shoppade igår, som fortfarande ligger kvar i sina påsar, hann inte packa upp nånting igår... Stackarna.

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0