Four days left to the Day with a big D

Idag efter vi var klara med klassrådet och kollad utåt så SNÖADE det!! Alla blev typ självmordsbenägna :( haha. Det både snöade och haglade, vilket jag såg sen när jag gick hem. Små söta vita kulor, lika stor som i den där glassen Solero Shots tror jag den hette? Varför tog dom bort den förresten...?
Aja, men sen efterråt sken solen på och nu finns inte mycket av den nya snön kvar, wiho! :)

Haha hade egentligen inget att säga men kände att bloggen behövde en uppdatering. Har suttit och kollat på Let's Dance finalen med mora mi i soffan där nere, men nu orkade jag inte mer. Kan inte sitta still hur länge som helst när det gäller teven där nere av någon konstig anledning?

Förresten så fyller jag 18 år om ynka fyra dagar!! Jag vet att jag tjatar, men att fylla 18 känns ju så stort att man räknar ner dagarna.

                                   
                                    we♥it.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0