Fördriver håltimmen...

DU
1. vad heter du? Bim Marielle Wedberg

2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hm... Jag ville byta namn när jag var mindre, men nu gillar jag Bim!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Saga eller Kristina tror jag.
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 1993.
6. vart bor du? I Falun, Dalarna, Sverige.

7. bott utomlands? Nix
8. flyttat antal gånger? En gång, från lilla Kniva in till stan.

9. vart skulle du vilja bo? LA typ. Varmt och engelsktaland ställe!
10. vilken skolklass? MP2A
11. vad vill du bli när du blir äldre? Rik, lycklig och kär

UTSEENDE
1. hur lång är du?
Det är väl runt 160 skulle jag tro

2. hur mycket väger du? Glömmer alltid att väga mig på morgonen, men runt 58-59

3. hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, långt, platt och tråkigt.
4. ögonfärg? Gröna tror jag, fick en blandning av mammas bruna och pappas blåa tror jag.
5. mest nöjd med? Mitt hår (ibland), mina ögon, händer, ben (ibland) och ibland mina armar tror jag
6. minst nöjd med? Mage, ben (ibland), ansikte
7. skostorlek? Ibland 37, ibland 39 men oftast 38.
8. glasögon? Nix
9. har du några piercingar/tatueringar? Två hål i öronen, mer ska det bli snart!

FAVORITER
1. filmer?
Åååh vilken svår fråga, har ju så olika smak. Men typ The Notebook, Spirit - hästen från vildmarken, I rymden finns inga känslor mfl.

2. artister/band? Samma sak där, så himla olika. Men typ Robyn, Melissa Horn, The Script, Kings of Leon, Coldplay, massa dunkadunka artister osv.

3. årstider? Sommaren och våren, lätt.

4. mat/dryck? Allt grillat, kött. Jag dricker ju inte läsk längre så det får bli vatten och lättdryck.
5. djur? Katter, hundar, hästar.
6. färg? Svart, blått, grått, har ingen riktig favorit...

7. parfym? Escada <3 <3 <3 Skrev till deras nya sommardoft på önskelista, den luktar gudomligt!
8. tv-program/serie? Kollar ju inte på serier riktigt, men det får väl bli O.C, Heroes, House.

9. ämne i skolan? Idrott

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
Nu en vinter/höstjacka från Staduims barnavdelningen, och när soln kikar fram är det skinnjackan!
2. vad använder du just nu för skor? Kängor/Boots från Din Sko, eller Converse.
3. favoritfärg på kläder? Men vilken fråga.. nästan allt utom orange, rosa och gult typ?

4. favoritmaterial på kläder? Bomull, Fleece och sånt där mjukt

5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Shorts och linneeee :(
6. favoritaffärer? Gina Tricot, H&M, ibland nån annan också.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Har ju blivit storspararN nu, men kanske runt 100-200 kronor.

8. favoritmärke? Donno

9. vad har du för byxstorlek? S?
10. vad har du för tröjstorlek? Allt från XS till M, beror på liksom.

DITT HEM
1. stort, litet eller mitt emellan?
Det är nog ganska stort ändå.

2. vilken färg är det på tapeterna? Ljusblågrönt med en fondvägg i typ samma färg fast med växter på.

3. vilka färger går hemmets inredning i övrigt? Öööh.. typ alla? Haha.
4. favoritmöbel i hemmet och varför? Sängen ofc!!

5. Vad vill du ändra där inne? Ingenting speciellt.
6. vad ser du om du tittar ut genom ett fönster? Massa hus, trottoar, väg, bilar, slask...

7. vad gör du oftast i ditt hem? Sover, äter, dricker, pratar, sjunger, sitter vid datorn, duschar, skriker, skrattar, grinar, läser och skriver. Haha tog Sandras svar!
8. vem förutom du brukar sova i din säng? Zorro
9. favoritpryl i hemmet? Min dator och min kamera.

BLANDAT
1. vad heter din morfar?
Han hette Edy Maupoix (fransman)
2. vad har du i din:
a) jackficka just nu?
Headset, busskort, skåpnyckel, lypsyl, tuggummi, mobil, plånbok
b) jobbväska just nu? Deo och Ipren typ.
c) handväska eller liknande just nu? Deo och Ipren typ
3. vad är du beroende av? Datorn, träning.
4. vilket land kommer du i från? Sverige. Men har lite franskt i blodet
5. vilken sorts lipsyl använder du? Något från Rusta jag och Sandra köpte där.
6. vad tror du på? Vet faktiskt inte riktigt?
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen alls

8. vad köpte du senast? Örhängen och skjorta

9. har du nåt husdjur? En katt, Zorro
10. vad bor du i? I en villa med en bror, en mor, en far och en katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0